Mottagning Sarkomcentrum Solna, Karolinska Universitetssjukhuset

Mottagning Sarkomcentrum Solna, Karolinska Universitetssjukhuset

, Solna

Eugeniavägen 3,A10:01,Solna, 17176

Mottagningen är en specialistmottagning inom Medicinsk enhet Bröst-, Endokrina tumörer och Sarkom i Tema Cancer för utredning/vård av sjukdom så kallad sarkom och andra bindvävstumörer i buken och i skelett- och mjukdelar. Hit kan du komma på remiss från husläkare eller annan specialist. På vår mottagning arbetar kirurger, onkologer och ortopeder. För att komma i kontakt med oss ring 08-123 745 80 för sarkom och 08-123 722 64 för ortoped. Öppet för alla ärenden mån-fre 8:00-12:00 och för dig som har en biverkan/komplikation av behandling/kirurgi även öppet 12:00-16:00 samt fre 12:00-14:00.

Informationen uppdaterades 05:32 - 13 dec, 2023

20 okt, 2023

Väldigt bra information inför op. Personalen på op avdelning ssk, mycket trevliga och mjuka.

19 nov, 2020

Tacksam att ha en onkolog Dr. A.P som är otroligt proffitionell, lyhörd, empatisk, trevlig, kunnig och förstående. Kan inte vara nöjdare som patient som jag blev 2014 då det var första gången jag kom i kontakt med sarkom. Även sarkom ssk och kontakten via 1177 funkar bra. Gensvar på frågor inom någon dag, även om det ibland är lite lång tid att få en bokad tid. Framför allt att få svar från en undersökning är alldeles för lång, borde kunna gå på några dagar. Över lag är jag väldigt nöjd och tacksam.

Alla ärenden

Onkologi