Evenemangsgatan 29, Solna

Naprapatbehandling

Massage

Välkommen till Agilokliniken Arenastaden!

Agilokliniken startade 1991 under namnet Stockholm/Tumba Naprapat & Idrottsskadeklinik. Sedan dess har verksamheten bytt namn till Agilokliniken och består idag av 7 kliniker: Stockholm City, Norrlandsgatan, Södermalm, Slussen, Tumba, Sickla och Arenastaden. Grundarna till Agilokliniken är Christer Cromell och Patrik Sundström.

Vad kan vi på Agilokliniken hjälpa just dig med?

Agilokliniken Arenastaden erbjuder effektiva och individuellt anpassade manuella behandlingar och vid behov även speciellt framtagna rehabiliteringsövningar. Vår målsättning är att du så snabbt som möjligt ska komma tillbaka till aktivt liv - ingen ska behöva ha ont i onödan!

Vi står för kvalitet och effektivitet

Vår ambition har hela tiden varit att utveckla företaget till en verksamhet som står för kvalité och behandlingsmässig effektivitet. Därför har vi varit noggranna med rekrytering av de naprapater som jobbar tillsammans med oss, samt hela tiden strävat efter att ligga i framkant vad gäller maskinell utrustning och vara pålästa vad gäller forskning kring besvär i rörelseapparaten.

Att vara lyhörd och noggrann i undersökningsförfarandet anser vi vara mycket viktigt för att ställa så exakt diagnos som möjligt eftersom detta lägger grunden för en effektiv och bra behandling.

Kontakta oss på Agilokliniken Arenastaden om du har några frågor eller vill boka tid!

Informationen uppdaterades 09:54 - 31 jan, 2024

Maryam Dinh

15 nov, 2018

Toppen! Tack & på återseende

5 sep, 2018

Väldigt nöjd med behandling och kunskap. Kollegor jobbar tillsammans för att ge den bästa kvalitet och service till patienterna.

31 maj, 2018

Väldigt trevlig personal som är engagerad för att hjälpa sina patienter!