Ankdammsgatan 30, Solna - Visa på karta

Logo Pedari Dental AB

Om Pedari Dental AB

Välkommen till Pedari Dental i Solna!

På vår nyrenoverade mottagning erbjuder modern tandvård för hela familjen i en lugn, trygg och stressfri miljö. Vårt mål är att ge god tandhälsa samt ett personligt, vänligt och professionellt omhändertagande. Hos oss ska alla känna sig välkomna, respekterade och nöjda med sin behandling.

Vi talar svenska, finska, engelska, tyska och persiska.

Om du är i behov av akut tandvård

Vi har möjlighet att ta emot patienter med akuta tandbesvär med kort varsel. Det kan exempelvis vara om du har fått tandvärk, blödande tandkött eller har en skadad tand.

Vi har korta väntetider och kan erbjuda dig en tandläkartid snabbt.

Vi kan hjälpa tandvårdsrädda personer

Hos Pedari Dental har vi stor vana att behandla patienter med tandvårdsrädsla. Vi går lugnt igenom vad behandlingen innebär innan den påbörjas så att du som patient känner dig trygg.

Tandläkare för hela familjen

Hos oss är alla välkomna, både barn och vuxna. Vi kan ta hand om hela familjen och vill att ni ska känna er trygga hos oss.

Kontakta oss för att boka en tid!

Informationen uppdaterades 07 juni 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Pedari Dental AB

Undersökning av ny patient hos Pedari Dental AB i Solna

• - Fullständig undersökning när du kommer som ny patient till oss.
  • - Fyra röntgenbilder ingår.

Tandutdragning hos Pedari Dental AB i Solna

• - Vanlig utdragning av en tand.
  • - Alla moment ingår.
  • - Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

Tandlagning på kindtand, tre ytor hos Pedari Dental AB i Solna

• - Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Rotfyllning av framtand hos Pedari Dental AB i Solna

Krona på enstaka tand, metall och porslin hos Pedari Dental AB i Solna

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.

Krona på enstaka tand, helkeramisk hos Pedari Dental AB i Solna

• - Priset gäller när man gör en enda krona.
  • - I priset ingår allt material och tandtekniskt arbete.

Akuttandvård hos Pedari Dental AB i Solna

Har du fått akut tandvärk och behöver få en tid snabbt? På Pedari Dental kan vi hjälpa dig som fått akut tandvärk eller andra akuta besvä...

Hammaslääkäri ja suunterveys hos Pedari Dental AB i Solna

Suunterveys on tärkeä osa ihmisen yleisterveyttä sekä hyvinvointia. Terveellä suulla on helppo hymyillä, mutta sillä on myös suora yhteys va...

Leena Jämiä-Pedari

Leena Jämiä-Pedari

Leg. Tandläkare

Jag har arbetat som tandläkare sedan 1987 och jag har varit på Ankdammsgatan sedan 1993. Jag vill ge tandvård som bygger på omtanke och delaktighet i behandlingen. Jag tar gärna mot tandvårdsrädda patienter. Jag har även stort intresse för barntandvård.

Ruzbeh Pedari

Ruzbeh Pedari

Leg. Tandläkare

Jag har arbetat som tandläkare sedan 2012. Jag tycker om mitt yrke och att jobba med människor. Min ambition är att ge god och professionell tandvård av högsta kvalitet. Målet är att du som patient får och kan behålla en väl fungerande och frisk munhåla.

Camilla Öhman

Camilla Öhman

Tandsköterska

Jag har jobbat på praktiken sedan 2008. Jag tycker om mitt yrke och att jobba med människor.

Karta - Ankdammsgatan 30, Solna

Pedari Dental AB

10:04 - 16 nov, 2012 skrev:

Oerhört högklassig och professionell tandvård. Går alltid där i från nöjd. Ljusår före bråkiga folktandvården