Capio Vårdcentral Solna, Solna

Solna

Välkommen till Capio Vårdcentral Solna
Vår ambition är att erbjuda dig vård av hög kvalitet med bästa tänkbara tillgänglighet, service och bemötande. Vi erbjuder akuta läkartider samma dag. Ring för tidbokning och rådgivning.

Vi arbetar efter arbetar efter grundprinciperna
- Vi svarar när du ringer
- Hos oss får du alltid en tid
- Vi ger service utöver det vanliga

Vi erbjuder följande tjänster
- Husläkare
- Distriktssköterska
- Kurator
- Provtagning

När husläkarmottagningen är stängd hänvisar vi till Solna Sundbybergs Närakut som är belägen på Hotellgatan 3, plan 2 i Solna Centrum och har öppet vard 17-22 och helger 8-22. Tel 08-587 314 80

Vi är en godkänd Äldremottagning. Läs mer om Äldremottagning i Stockholms läns landsting på nedanstående länk: http://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Aldremottagning/

Lista dig hos Capio Vårdcentral Solna, Solna

Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 08 - 514 848 00
Hannebergsgatan 41,SOLNA - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Med T-banans blå linje 11 till Solna Centrum, uppgång mot busstorget. Med buss 506,509,113,119 till hållplats Solna Centrum.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Trappa ner rökningen för ett hållbart resultat

För att lättare lyckas med ett liv utan cigaretter och nikotinberoende behövs en välplanerad trappa-ner-strategi. Tillsammans med Nicotinell ger vi dig tips på hur du får ett nikotinfritt liv.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.