Capio Vårdcentral Solna, Solna

Solna

Välkommen till Capio Vårdcentral Solna
Vår ambition är att erbjuda dig vård av hög kvalitet med bästa tänkbara tillgänglighet, service och bemötande. Vi erbjuder akuta läkartider samma dag. Ring för tidbokning och rådgivning.

Vi arbetar efter arbetar efter grundprinciperna
- Vi svarar när du ringer
- Hos oss får du alltid en tid
- Vi ger service utöver det vanliga

Vi erbjuder följande tjänster
- Husläkare
- Distriktssköterska
- Psykoterapeut
- Provtagning

När husläkarmottagningen är stängd hänvisar vi till Solna Husläkarjour som är belägen på Hotellgatan 3, plan 2 i Solna Centrum och har öppet vard 17-22 och helger 8-22. Tel 08-587 314 80.

Information om årliga influensan:Dropin

Vi är en godkänd Äldremottagning. Läs mer om Äldremottagning i Stockholms läns landsting på nedanstående länk: http://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Aldremottagning/

Lista dig hos Capio Vårdcentral Solna, Solna

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan