Huvudsta vårdcentral, Solna

Solna

Influensavaccination Kampanjen pågår från 7 november 2017 till 28 februari 2018.
Huvudsta Vårdcentral har Dropp-In för vaccination 8/11-14/12 2017.
Onsdag kl. 10.00-11.30
Torsdag kl. 14.30-16.00

Lista dig hos Huvudsta vårdcentral, Solna

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 08 - 400 506 00