Bergshamra Ulriksdal vårdcentral, Solna

Solna

Välkommen! Boka tid på Mina vårdkontakter eller via telefon 08-587 311 30. Läs mer på vår hemsida, länk finns ovan.

Lista dig hos Bergshamra Ulriksdal vårdcentral, Solna

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

4,7

• 00:21 - 28 apr, 2017 skrev:

Brukar inte lämna omdömen men jag vill verkligen rekommendera vårdcentralen i Bergshamra. Trevligt bemötande i samband med tidsbokning och i receptionen, fick en läkartid snabbt (samma dag) och träffade en otroligt kompetent och omtänksam läkare (Dr Veronika). // Från mycket nöjd Frösundabo

4,2

• 17:40 - 09 jan, 2017 skrev:

Måste säga att denna vårdcentralen äger. Vid första anblicken kan det verka vara överbelastat, men det är snarare för att de har bra service och är duktiga. ÄLSKAR deras drop-in! Oslagbart!

• 11:01 - 17 dec, 2015 skrev:

GRYMT BRA och SNABBT BEMÖTANDE!! Lösningsorienterat och lyssnar till patienten!

• 12:17 - 03 okt, 2015 skrev:

Detta kan vara Stockholms bästa vårdcentral. Alltid bra bemötande med personal som verkligen bryr sig och högkvalitativ vård!

Till toppen

Annons. Förebyggande tandvård

Sluta röka Nicotinell

Räcker tandborstning för optimal munhälsa?

Det finns många missuppfattningar om hur du bäst sköter munhygienen. Plackers reder ut några begrepp och berättar varför det är viktigt att hålla rent även mellan tänderna!

Innehåll från Plackers.

Annons.
Barnmorska i fickan

Min Doktor

Träffa en barnmorska direkt i appen Min Doktor

Vill du ha rådgivning kring preventivmedel eller behöver du förnya ditt recept? Hos Min Doktor kan du träffa en barnmorska när och var det passar dig!

Innehåll från Min Doktor.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka i höst? Trappa ner redan nu!

Med hjälp av Nicotinells nikotinläkemedel kan du trappa ner i lugn och ro under sommaren. Det underlättar inför att du ska sluta och ökar chansen att hålla din nya vana!

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Nicotinell Mint 2mg tuggummi och Nicotinell Mint 1 mg sugtabletter med nikotin är receptfria läkemedel som används för rökavvänjning. 18 års åldersgräns. Gravida rökare rekommenderas att sluta röka helt utan nikotinersättning. Läs bipacksedeln noggrant. Se även www.nicotinell.se. GlaxoSmithKline Consumer Healthcare A/S, se.gsk.com.se.gsk.com

Hälsoanalys via blodprov

Hälsoanalys via blodprov - Werlabs

Helhetsbild av sitt hälsotillstånd

Under det senaste året hade Linn ändrat sina träningsrutiner och sin kost. Via ett enkelt blodprov fick hon en helhetsbild av sitt nuvarande hälsotillstånd och hur förändringen påverkat kroppen.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Enklare väg till terapi

Enklare väg till terapi - Ahum

Svårt att veta vilken terapeut du ska boka?

Ahums unika system matchar dig med legitimerade psykologer och psykoterapeuter utifrån dina behov, frågeställningar och önskemål – så att du kan hitta den terapeut som passar dig bäst.

Vården.se i samarbete med Ahum.

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Behandlingar av munsår

Munsår - Zoviduo

Dubbelverkande effekt vid munsår

Har du fått de välbekanta stickningarna eller har ditt munsår redan brutit ut? Zoviduo är den första och enda munsårssalvan med 2i1-effekt som både förebygger utbrott och läker munssårsblåsor.

Vården.se i samarbete med Zoviduo.

Zoviduo® (aciklovir och hydrokortison), kräm, är ett receptfritt läkemedel. Används för behandling av tidiga tecken och symtom vid munsår på läppar och i ansiktet för att minska risken att ett munsår utvecklas till blåsor. 12 års åldersgräns. Använd endast Zoviduo® på munsår på dina läppar eller i ditt ansikte. Använd inte Zoviduo® i ögat, på insidan av munnen eller på könsorganen. Använd inte under längre tid än 5 dagar. Läs bipacksedeln noggrant. GlaxoSmithKline Consumer Healthcare A/S, se.gsk.com

Unik linsoperationsteknik

Novius

Korrigera synfel eller operera grå starr?

Novius Ögonklinik är först ut i Sverige med sin unika operationsteknik och Dick Lindgren är en av de patienter som har fått uppleva denna.

Vården.se i samarbete med Novius Ögonklinik.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Solna

• Södertäljekirurgen Otroligt trevlig och kompetent dr. Inga väntetider. Rekommenderas! - Jenny
    • Sant Elias Klinik Alltid lätt att få tid. Mycket duktig och informativ. - Madeleine Smedberg Mrdjen
    • FertilitetPlus Marie är fantastisk. Professionell, engagerad och empatisk. Man får den hjälp som krävs utan krångel! - Tina
    • Engelbrekts Kiropraktorcenter Om du har problem med hälsporre o inte blivit bra med konventionell behandling är den stötvågsbehandling som kliniken ger mycket bra. - Kjell Karlsson
    • Närhälsan Strömstad rehabmottagning Underbar personal, proffsig, vänlig, peppande, leende, hjälpsam .......... - Kristina Johansson