Bergshamra Ulriksdal vårdcentral, Solna

Solna

Välkommen! Boka tid på Mina vårdkontakter eller via telefon 08-587 311 30. Läs mer på vår hemsida, länk finns ovan.

Lista dig hos Bergshamra Ulriksdal vårdcentral, Solna

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 08 - 587 311 30
Björnstigen 34B,SOLNA - visa på karta
Drop-in

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

4,4

• 14:52 - 09 okt, 2017 skrev:

Helt ok när man väl får tid. Men otroligt svårt att få tid.
    Man måste vara där 45 minuter innan kölappsmaskinen öppnar och stå i kö, därefter ska man hoppas att man får en tid inom den timme som är drop-in tid.
    Om man missar det så får man upprepa proceduren dagen efter.

3,0

• 00:21 - 28 apr, 2017 skrev:

Brukar inte lämna omdömen men jag vill verkligen rekommendera vårdcentralen i Bergshamra. Trevligt bemötande i samband med tidsbokning och i receptionen, fick en läkartid snabbt (samma dag) och träffade en otroligt kompetent och omtänksam läkare (Dr Veronika). // Från mycket nöjd Frösundabo

4,2

• 17:40 - 09 jan, 2017 skrev:

Måste säga att denna vårdcentralen äger. Vid första anblicken kan det verka vara överbelastat, men det är snarare för att de har bra service och är duktiga. ÄLSKAR deras drop-in! Oslagbart!

• 11:01 - 17 dec, 2015 skrev:

GRYMT BRA och SNABBT BEMÖTANDE!! Lösningsorienterat och lyssnar till patienten!

• 12:17 - 03 okt, 2015 skrev:

Detta kan vara Stockholms bästa vårdcentral. Alltid bra bemötande med personal som verkligen bryr sig och högkvalitativ vård!