Råsunda vårdcentral, Solna

Solna

Välkommen till Råsunda Vårdcentral! Astma-/KOL-mottagning
Vi är en godkänd Astma-/KOL-mottagning. Läs mer om Astma-/KOL-mottagning i Stockholms läns landsting på nedanstående länk:
För mer information se vår hemsida rasundavardcentral.se

Information om årliga influensan:För tidsbokning ring 08-587 316 10

Lista dig hos Råsunda vårdcentral, Solna

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 08 - 587 316 10
Stråkvägen 7,SOLNA - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

3,6

• 12:28 - 09 feb, 2017

• 09:10 - 08 feb, 2017

• 18:50 - 04 nov, 2016 skrev:

Sannolikt stockholms bästa vårdcentral. Många specialister, erfarna ssk:or och alltid ett trevligt bemötande!

• 19:36 - 05 okt, 2016 skrev:

Jag har alltid blivit väl bemött och träffat läkare som utrett mina symptom noga. Även sköterskor och lab-personal har varit trevliga och tillmötesgående. Jag har inte upplevt att de snålat med provtagning.

3,5

• 15:33 - 05 sep, 2016 skrev:

Långa väntetider för att boka läkartid. Upplever att de "snålar" med provtagning.

1,5