Tingsvägen 19, Sollentuna

Gynekolog

På Tingsvägen 19  hittar du Kvinna Stockholm Sollentuna. Vi är en gynekologi- och barnmorskemottagning som välkomnar alla kvinnor. Hos oss kan du bland annat få hjälp med klimakteriebesvär, mödravård, preventivmedel och mycket mer.

Obs! På grund av covid-19 har vi för närvarande inga drop-in tider, du måste boka din tid i förväg. Du får heller inte ha med dig någon anhörig till besöket hos oss.

Vård med hög kvalitet

Vi strävar efter att snabbt ge dig rätt vård och hos oss hittar du kunnig och erfaren personal. Vi ser till helheten och vill erbjuda dig ett heltäckande vårdutbud.

Hos oss kan du bland annat få hjälp med:

• Gynekologiska besvär och sjukdomar
  • Mödravård
  • Cellprovtagning
  • Efterkontroller efter förlossning
  • Preventivmedelsrådgivning

Varmt välkommen till Kvinna Stockholm Sollentuna!

Informationen uppdaterades 13:54 - 6 feb, 2024

Pernilla Olsson

Masi Seif

Rasha Sonono

11 mar, 2024

Fantastiskt bemötande av barnmorskan Soheila. Kände mig trygg under besöket och hon tog allting väldigt långsamt.

30 jan, 2024

Dålig servic och svårt att få tider. Otrevlig personal.

24 nov, 2023

Insamlad av vårdgivare
23 nov, 2023

Linda var lugn, saklig, kände mig trygg. Hon var även försiktig. Skulle rekommendera Linda till. Receptionisten Linnea var hjälpsam och trevlig.

Insamlad av vårdgivare
23 nov, 2023

Jag rekommenderar Kvinna Stockholm! Jag träffade barnmorskan Soheila på kliniken i Sollentuna och hon fick mig att känna mig lugn och trygg. Hos mottagningen är det en trygg och lugn miljö som gör att man känner sig avslappnad. Tack för fint mottagande och hjälp!

Fråga ställd 07:59 - 5 feb, 2020

Hej, Undrar om ni har någon tid på fredag 7/2 för gynundersökning. Har upplevt en tid återkommande klåda och vill därför kolla upp om det kan vara något som bör behandlas. Med vänlig hälsning, Sofie

Kvinna Stockholm Sollentuna svarar:

Hej Sofie, Vi ber om ursäkt för sent svar. Ring oss gärna på 08-55106610 om du fortfarande känner dig i behov av gynundersökning. Ta hand om dig i dessa svåra tider. Bästa hälsningar. Kvinna Stockholm.

Fråga ställd 13:15 - 6 dec, 2019

Jag födde ett barn för en månad sedan och hade en suturoperation i slidan. Första gången jag besöker en läkare, hur mycket betalar jag för pengar?

Kvinna Stockholm Sollentuna svarar:

Hej Härja, Tack för din fråga. Du bör kontakta din barnmorska på mödravården för besök. Ifall barnmorskan bedömer att du bör träffa en gynekolog så kostar besöket 350 kr. Frikort gäller. Med vänlig hälsning. Kvinna Stockholm Team.

Fråga ställd 13:44 - 8 sep, 2019

Hej! Jag behöver skaffa p-piller hos en gynekolog tydligen, för barnmorskan kunde inte hjälpa mig med detta. Har ätit p-piller i större delen av mitt liv och har gjort ett uppehåll på ett år. Men nu får jag inte det enligt henne pga för högt BMI. Är detta något som ni kan hjälpa mig med? Tack! Mvh Emelie

Kvinna Stockholm Sollentuna svarar:

Hej Emelie Din barnmorska bedömning är korrekt ,hög BMI dvs mer är 30 är kontraindikation för skrivning av kombinerade P-piller, du kan använda i stället Gestagen -preparat (mini eller mellanpiller -hormon-spiral -P-stav, eller koppar spiral ) Med vänliga hälsningar Yacoub Kanou Gynekolog

Fråga ställd 14:22 - 10 jul, 2019

Hej, Behöver man vara ute i god tid innan för att kunna boka en tid?

Kvinna Stockholm Sollentuna svarar:

Nej, vi har korta väntetider :)

Fråga ställd 13:00 - 17 apr, 2019

Hej! Kan jag förnya mitt recept på medicinen Vagifem i samband med cellprovtagning?

Kvinna Stockholm Sollentuna svarar:

Hej Teija, Tyvärr har vi inte möjlighet att hjälpa dig med din cellprovtagning.Vi får ta emot kvinnor som önskar att lämna cellprov här från hösten. Om du redan träffat en av våra gynekologer här kan du kontakta oss på telefon nummer 08-55106610 för att få ett nytt recept på Vagifem. Välkommen, Vänliga hälsningar Elham Ghasemi Barnmorska

Måndag - Söndag:08:00 - 16:00

08 - 5510 #### Visa nummer