Tureberg vårdcentral, Sollentuna

Sollentuna

Ett läkarbesök kostar 200 kronor och frikort gäller. Det är viktigt att du kommer i god tid till ditt läkarbesök, kom 15 minuter innan.
Tänk på att avboka tiden minst 24 timmar innan besöket för att undvika att bli debiterad.

På Tureberg vårdcentral finns också följande:
Distriktssköterskemottagning/Diabetesmottagning
Läs mer på Tureberg vårdcentral distriktssköterskemottagning.
Kuratorsmottagning
Läs mer på Tureberg vårdcentral kuratorsmottagning.
Fotsjukvård
Läs mer på Tureberg vårdentral fotsjukvård.

Vill du boka ett besök eller få rådgivning kontakta våra mottagningssköterskor.
Måndag-Fredag 8.00 - 17.00.
Telefon 08 - 123 363 00.

Du kan även boka tid via www.1177.se, e-tjänster.

Akuta läkartider bokas samma dag.

Vid återbud kan du ringa tel 123 363 00 knappval 3. Du kan tala in ett meddelande dygnet runt.
När mottagningen är stängd hänvisar vi till Närakuten Löwenströmska sjukhuset tel 08 - 586 210 00, öppet alla dagar 08.00 - 22.00 eller till sjukvårdsrådgivningen tel 1177, öppet dygnet runt.

Välkommen till Tureberg vårdcentral!
Tingsvägen 19, 191 61  Sollentuna.

Lista dig hos Tureberg vårdcentral, Sollentuna

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 08 - 123 363 00
Tingsvägen 19,SOLLENTUNA - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

2,6

• 11:33 - 10 aug, 2018 skrev:

Jag har vid flera tillfällen försökt boka tid utan att lyckas, får bara till svar att inga tider finns. Inte speciellt trevligt har man blivit bemött heller när man ringer. Har varit skriven på Turebergs vårdcentral i många år men nu byter jag. Tråkigt att behöva göra det när man är nöjd med läkarna.

2,0

• 08:42 - 11 jul, 2018 skrev:

De i receptionen är nedlåtande och otrevlig. Tyvärr dålig service! Lokalen är fin och vissa läkare är väldigt bra.

1,8

• 15:21 - 06 jul, 2018 skrev:

Bad om att få uppdatera mitt telefon nummer. Så att sonens läkare kan nå oss. Men kvinnan i receptionen var inte intresserad av att hjälpa till med det, det är någon annan jobb fick jag som svar. Mycket dåligt!

1,8

• 16:42 - 28 apr, 2018

• 13:42 - 07 feb, 2018 skrev:

Proffsigt och bra bemötande.

3,5

• 14:29 - 30 mar, 2017 skrev:

Jaghar jättebra erfarebhet sedan länge och känner mig alltid mkt vä omhändertagen

• 13:20 - 21 feb, 2017

1,5

• 09:07 - 03 jan, 2017 skrev:

Turebergs vårdcentral har mycket förbättra trots de nya större lokalerna. Oftast möts man av "har inga tider", "går inte att boka så långt fram", "akuttiderna är slut idag" trots man ringt precis 8:00.
    Då hänvisas man direkt till Lövets akut.

2,0

• 16:38 - 16 nov, 2016 skrev:

Fruktansvärt långa väntetider, ringer inte när dom säger, lyssnar inte, informerar inte. Jag går aldrig tillbaka dit!

2,2

• 11:19 - 26 okt, 2016 skrev:

Annars bra men mycket irriterande telefonröst på kvinnan i kundtjänsten

2,8

• 19:17 - 25 okt, 2016 skrev:

Kräver att man bokar in besök för ärenden som andra vårdcentraler kan lösa över telefon. Pga lång väntetid är detta osmidigt. Träffat ny AT-läkare vid varje besök där alla inte varit särskilt lyhörda för patientens önskemål.

1,5

• 09:02 - 04 okt, 2016 skrev:

Automatiska telefonsvararen bör uppdateras! Gärna att det finns val för tidsbokning, blir enklare att förstå även om det rör sig om en uppringning. Annars bra vårdcentral.

3,5

• 13:24 - 27 sep, 2016 skrev:

Försök synka erbjuden uppringningstid. Jag ringer första gången 13:03 och rösten säger att uppringning sker 13:05. Bra tänker jag! Ringer igen kl 13:20 och rösten säger att uppringning sker 13:05 ?????? Ni är dom enda mig veterligen som kan backa tiden!

1,0

• 06:43 - 20 jun, 2016