Norrvikens vårdcentral

Om Norrvikens vårdcentral

Vi har dessvärre slut på vaccin mot säsongsinfluensa och ber dig söka vidare bland närliggande mottagningar. 2018-11-28.

Information om årliga influensan: Dropin onsdagar from den 18-11-07 tom 18-12-19.
Därefter tidsbokning för influensavaccin.

Lista dig hos Norrvikens vårdcentral

Vespergränd 29,Norrviken,SOLLENTUNA - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet

Norrvikens vårdcentral

3,9

17:20 - 08 jan, 2019 skrev:

Jag har haft Irmeli Andersson i många många år. Är verkligen väl omhändertagen! Har jag glömt boka tid till årlig kontroll och provtagning så ringer hon upp och påminner. Ringer och kollar hur jag mår när jag fått nya mediciner. Samma läkare hela tiden och superbra!

11:43 - 06 nov, 2018 skrev:

Matthew Wright är jättebra lyhörd och intresserad. Blir alltid bra bemött av honom.

11:52 - 21 sep, 2016 skrev:

Ett respektlöst mottagande där jag inte känner mig tagen på allvar. Har träffat olika läkare varje gång som missat att ta vissa prover. Detta är beklagligt!

2,0