Hälsocentralen Sollefteå

Sollefteå

Sollefteå vårdcentral har en bred och samlad kompetens där vårt mål är att ge rätt vård vid rätt tillfälle. Vi som arbetar på Sollefteå vårdcentral är bland annat distriktsläkare, distriktssköterskor, diabetessköterska, MVC, BVC, arbetsterapeuter, sjukgymnaster, dietist, kurator, psykolog, fotvård. Vi har ett brett utbud som täcker livets alla åldrar d v s från mödra- barnavård till hemsjukvård hos våra äldre. Vi kan även erbjuda sömnskola - sjukskrivningskoordinator - KOL/Astma sjuksköterska - hemrehabilitering - 75 års samtal mm.

Lista dig hos Hälsocentralen Sollefteå

Telefon 0620 - 194 50 Växelnummer0620 - 190 00
Sollefteå Vårdcentral, i anslutning till Sollefteå sjukhus. - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 08:00 - 16:30

Allmänmedicin, Arbetsterapeut, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Fysioterapeut, Företagshälsovård, Husläkare / vårdcentral, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Psykolog, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

1,5

• 15:24 - 01 jul, 2015 skrev:

Rena katastrofen, går inte att boka en läkartid i förväg, bara samma dag, men där måste man ringa tidigt på morgon och hoppas på tur - och att man hinna dit ifall man har tur.
    Att lita på hemsidan är ännu värre: telefontid till sjukgymnast 15.00 - 16.00.
    När man ringa blir man kopplat till växeln som hänvisar till telefontid 08.45 - 09.00.
    Det kallas för helt sjukt!!

1,5

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Sollefteå

• Jämjö vårdcentral Bästa doktorn räddade mitt liv tack för det ....när man kommer ner dit så känner man sig hemma ..man kan slappna av ....o man känner att do... - Barbro Holgersson
    • Ålidhems hälsocentral Var på besök hos barnmorska och blev verkligen super bra bemött! - Caroline
    • Sabbatsbergs Ögonlaser Tack vare ett nonchalant bemötande hos den "flotta" laserkliniken hade jag lyckan att komma i kontakt med Sabbatsberg Ögonlaser med Axel och... - Jan Nellerup
    • Närhälsan Landvetter vårdcentral Svarar aldrig i telefon Jättekorta telefontider HOPPLÖSA! - kristoffer Nilsson
    • Specialistläkarna Sergel City I had Hallux Valgus surgery on my foot, performed by Dr. FREDRIK STRÖMWALL, Specialist i Ortopedi and I couldn't be happier! Dr. STRÖMWALL i... - Karlena Nilsson