Blodcentral Sollefteå

Om Blodcentral Sollefteå

Tack vare blodgivare kan tusentals personer hjälpas vid operationer, transplantationer och sjukdomsbehandlingar. Blod kan inte tillverkas på konstgjord väg och det kan bara ges från människa till människa. Är du intresserad av att bli blodgivare kontakta närmaste blodcentral. Du hittar information om blodgivning och öppettider för blodcentralen på webbplatsen www.geblod.nu. Välj först län Västernorrland och därefter önskad ort. Länken till "Mottagningens webbplats" går till Geblod.nu

0620 - 193 12 Växelnummer
Lasarettsgatan 1, Sollefteå - visa på karta