Hälsocentralen Sollefteå

Om Hälsocentralen Sollefteå

Hälsocentralen Sollefteå är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. $$Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Sollefteå

• Fredag 13:00 - 14:00 Provtagning

Hälsocentralen Sollefteå

2,5

16:43 - 29 apr, 2019 skrev:

Har alltid blivit väl omhändertagen, personalen är gudomliga med all stress som en tung ryggsäck. Att det är så många stafettläkare är knappast personalens fel. Ett +i kanten till provtagningen.👍

09:17 - 24 feb, 2019

2,0

15:24 - 01 jul, 2015 skrev:

Rena katastrofen, går inte att boka en läkartid i förväg, bara samma dag, men där måste man ringa tidigt på morgon och hoppas på tur - och att man hinna dit ifall man har tur.
Att lita på hemsidan är ännu värre: telefontid till sjukgymnast 15.00 - 16.00.
När man ringa blir man kopplat till växeln som hänvisar till telefontid 08.45 - 09.00.
Det kallas för helt sjukt!!

1,5