Livsstilsmedicin Österåsen, Primärvården

Om Livsstilsmedicin Österåsen, Primärvården

Österåsen är beläget strax väster om Sollefteå, med en fantastisk utsikt över Ångermanälven. Österåsen ägs av Region Västernorrland och är organiserat som en del av Regionens Primärvård. Här arbetar bland annat läkare, sjuksköterskor, sjukgymnaster, massageterapeut, lymfterapeut, dietist och kostvetare.Från tiden för öppnandet som hälsohem har verksamheten utvecklats till ett kompetenscenter för livsstilsförändring.

0620 - 573 00 Växelnummer
Österås 306, 88191 Sollefteå - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Lunch 12-13
  • Måndag - Söndag 17:00 - 21:00 070-318 32 57
  • Måndag - Söndag 21:00 - 08:00 070-229 67 37
Diabetes, stödverksamhet, Dietist, Fotvård, Hypertoni, stödverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Primärvårdsrehabilitering, Psykolog, Sjukgymnast, Smärtlindringsverksamhet, Smärtrehabiliteringsverksamhet, Ätstörningsvård, vuxna, Överviktsvård