• 0411 - 10 790

Aulingatan 22B, Ystad - Visa på karta

Om Ystad Hudläkarmottagning

Välkommen till Ystad Hudläkarmottagning!

På Aulingatan 22B i Ystad hittar ni en alldeles nyöppnad hudmottagning. Här kommer du att få träffa vår kunniga hudläkare som kan hjälpa dig med allt från medicinska behandlingar till estetiska.

Det här kan du få hjälp med

Vår läkare är specialiserad inom hudsjukdomar och kan hjälpa dig med undersökning, diagnos och behandling. Vi kan till exempel hjälpa dig med:

• Eksem
  • Rosacea
  • Acne
  • Psoriasis
  • Malignt melanom
  • Födelsemärken
  • Hudcancer

Varmt välkommen att boka en tid hos Ystad Hudläkarmottagning!

Informationen uppdaterades 19 mars 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Ystad Hudläkarmottagning

Hudläkare hos Ystad Hudläkarmottagning

Hos Ystad Hudläkarmottagning får du träffa vår läkare som är specialiserad inom hudsjukdomar. Hon kan hjälpa dig med alla hudrelaterade besv...

Eksem hos Ystad Hudläkarmottagning

Besväras du av eksem? Hos Ystad Hudläkarmottagning kan du få hjälp av vår kunniga läkare. Vad är eksem? Eksem är en inflammation i hud...

Rosacea hos Ystad Hudläkarmottagning

Hos Ystad Hudläkarmottagning kan du få hjälp med undersökning och behandling av rosacea. Det är en hudsjukdom som ger rodnad i ansiktet och ...

Acne hos Ystad Hudläkarmottagning

Hos Ystad Hudläkarmottagning kan du få hjälp med undersökning och behandling av acne. Vad är acne? Acne beror på en inflammation i tal...

Psoriasis hos Ystad Hudläkarmottagning

Psoriasis är en sjukdom som ger besvär med fjällande utslag på huden. Hos Ystad Hudläkarmottagning kan du få hjälp med diagnos och behandlin...

Karta - Aulingatan 22B, Ystad

06:48 - 19 mar, 2019

• Fråga ställd 14:13 12 mar 2019

Är mottagningen ansluten till sjukvårsförsäkringen ?

Hej Lars
    Tack för visat intresse. Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne och därmed betalar du bara patientavgift alternativt gäller frikort.
    Hälsningar

• Fråga ställd 12:54 12 mar 2019

Hej! Har ringt det angivna tel.nr men det är bara telefonsvarare. Det stod att den skulle öppna för bokning den 11:e. Vad har hänt?

Hej
    Vi hade väldigt många som sökte oss igår. Prova gärna att ringa på 0736 - 36 99 90. Om vi inte svarar så lämna namn och nummer så ringer vi upp.
    Hälsningar

• Fråga ställd 09:48 08 mar 2019

Hej! Telenr ni har går ej att ringa för där är ingen abonnent ? Hur gör man?

Hej
    Tack för visat intresse. Vi öppnar vår tidbokning på måndag (den 11 mars) och då svarar vi i telefon alt kan man lämna meddelande och bli uppringd. Numret är 0736 - 36 99 90.

• Fråga ställd 08:11 07 mar 2019

Hej! Har RA o tar en massa med o efter det har jag fått tillbaka mitt soleksem. Har gått o solat på medmott i simrishamn och behöver en remiss från en hudläkare så jag förbereder mig för solen kan du hjälpa mig?

Hej
    Tack för visat intresse. Vi kan säkert hjälpa dig och vi öppnar vår tidbokning på måndag (den 11 mars). Du når oss på telefon 0736 - 36 99 90.

• Fråga ställd 19:16 06 mar 2019

Hej! Jag har haft besvär med finnar/porrmaskar sen tidig tonår.. är idag 21 år och de vill inte ge med sig. Jag har i ansiktet, bröstet och på ryggen.. De lämnar även fula ärr.. kan ni hjälpa mig?