Avdelning 244, Mölndal

Om Avdelning 244, Mölndal

Vi utreder och behandlar personer med BPSD-symptom (beteende och psykiatriska symptom vid demens) som har behov av akuta slutenvårdsinsatser. Personen skall ha en misstänkt eller diagnostiserad demenssjukdom. Avdelningen har 12 vårdplatser och är låst.

Göteborgsvägen 31, 431 80, Mölndal, Hus B, plan 4, Mölndals sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 13:00 - 19:00
Besökstid mellan 13.00.-19.00. max 2 timmar. För patientsäkerhetens skull får inga glas, flaskor eller vassa föremål medtagas in på avdelningen.