Avdelning 206, Mölndal

Om Avdelning 206, Mölndal

Avdelningen behandlar och utreder personer med minnesrelaterade sjukdomar och personer över 70 år med allmänpsykiatriska sjukdomar.

Göteborgsvägen 31, 431 80, Mölndal, Avdelning 206, K-huset plan 6 - visa på karta
  • Måndag - Söndag 11:00 - 12:00 Förfrågningar
  • Måndag - Söndag 15:00 - 16:00 Förfrågningar
  • Måndag - Söndag 14:00 - 18:30 Max 1 timma
Besökstiden är kl 14.00 - 18.30 alla dagar. Besökslängden är 1 timma om ej annat överenskommits. På grund av allergirisker undanber vi oss starkt doftande blommor och parfymer. För patientsäkerhetens skull får inga glas, flaskor eller vassa föremål medta