Avdelning 241, Mölndal

Om Avdelning 241, Mölndal

Avdelning 241 är en akut heldygnsavdelning som är specialiserad på utredning och behandling av patienter med psykossjukdomar såsom schizofreni och schizofreniliknande tillstånd. Vi arbetar enligt metoden personcentrerad psykosvård. Vi har 12 vårdplatser. Behandlingen sker i nära samarbete med öppenvård och kommun..

Göteborgsvägen 31, 431 80, Mölndal, Hus B2 Mölndals sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 12:00 - 20:00
Besökstider alla dagar mellan kl 13-20

Avdelning 241, Mölndal

09:50 - 09 aug, 2016 skrev:

Den bästa psykiatriker överläkare jag mött, förstående normal som vi som vårdades, skulle gärna komma dit men bor inte på Hisingen, om psykiatrin var så skulle jag inte lida av min sjukdom, aldrig blivit bemött så inom psyk.vården, personalen var även gudomlig.