Intensivvårdsavdelning 227, Mölndal

Om Intensivvårdsavdelning 227, Mölndal

Vi arbetar med svårt sjuka patienter och med patienter som vårdas efter sin operation. Vårdpersonalen består av specialistutbildade anestesiläkare, intensivvårdssjuksköterskor,undersköterskor och läkarsekreterare.

Göteborgsvägen, 31, 431 30, Mölndal, Avd 227, Hus S, plan 4, Mölndals sjukhus, - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Besökstid hela dygnet efter överrenskommelse med ansvarig personal. Ring på dörrklocka utanför enhetens dörr.