Avdelning 233, Mölndal

Om Avdelning 233, Mölndal

Avdelningen är en elektiv ortopedisk 5-dygnsavdelning med 14 vårdplatser, öppen från måndag till fredag.

Göteborgsvägen 31, 431 30, Mölndal, Hus T, plan 5, Mölndals sjukhus - visa på karta
Besökstider mellan 14.00-19.00(måndag-fredag). Med tanke på patienter med astma/allergi ber vi er att inte använda parfym och starka dofter vid besök. Det är inte heller tillåtet med blommor.

Avdelning 233, Mölndal

14:04 - 04 sep, 2017 skrev:

Tack för proffsig vård av en fantastisk personal! Detta var tredje gången jag var hos er nu. Alltid lika nöjd!
Änglar finns!
På avd 233!