Avdelning 232, Mölndal

Om Avdelning 232, Mölndal

Ortopedisk vårdavdelning

Göteborgsvägen 31, 431 30, Mölndal, Hus T, plan 5, Mölndals sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00

Avdelning 232, Mölndal

05:35 - 17 jan, 2016 skrev:

Tack så mycket för hjälpen jag har fått av Er, fantastiska människor, visst, en vistelse på ortopeden är både jobbig och smärtsam, men ni hjälpte verkligen gigantiskt mycket för att man ska - trots allt - må så bra som möjligt! Underbar personal! Tack så mycket!

08:42 - 25 feb, 2015 skrev:

Vill bara tacka för den underbara personal som finns på denna avdelning som gör ett jättejobb med oss patienter, Tack för allt Många kramar till er,