Ortopedmottagning Mölndal, Mölndal

Om Ortopedmottagning Mölndal, Mölndal

Ortopedmottagning Mölndals sjukhus

Göteborgsvägen 31, 431 30, Mölndal, Hus S, plan 3, Mölndals sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 13:00 1/6 t o m 31/8
  • Måndag - Fredag 07:30 - 17:00 1/9 t o m 31/5

Ortopedmottagning Mölndal, Mölndal

2,8

12:41 - 11 sep, 2018 skrev:

Besöket var ok, men nu har jag väntat i över 100 dagar på operation. Det går inte att få reda på hur mycket längre jag måste vänta. På kontaktpunkten säger de att man ska ringa operationskordinatorn. Där går det inte komma fram på telefon. Har försökt ringa i flera veckor nu. Telefontid: 8-10 tisdag till torsdag. Ringer tio till femton samtal varje dag det är telefontid. "Många som ringer just nu. Vi kan inte ha fler samtal på kö. Var god försök senare." Det hör man varje gång. Antingen man ringer exakt klockan åtta eller strax före tio eller vilken tid som helst där emellan. Katastrof!

2,5

16:42 - 10 apr, 2018 skrev:

Kom in akut fre 30/3. Brutit nyckelbenet och har mycket ont. Min smärtstillande medicin tog slut och Kontaktpunkten och den siste läkaren lovade mig min medicin, men nu har jag väntat i över en vecka utan att min medicin har kommit till apoteket. Jag hade flera läkare på akuten på Mölndal och var på återbesök till en annan läkare på Mölndals ortoped och han lovade att skriva ut medicinen men även den har uteblivit! Detta är under all kritik då sjukvården inte skött sitt jobb. Detta kan ju innebära fara för patienterna! Kommunikationen mellan Kontaktpunkten och läkare fungerar ABSOLUT INTE! Rutinerna MÅSTE ses över!
Vänligen men bestämt.
M-A Westin