BVC Capio vårdcentral Mölndal, Mölndal

Om BVC Capio vårdcentral Mölndal, Mölndal

Bemannas med Specialistläkare i barnmedicin, Distriktssjuksköterska, BarnsjuksköterskaBVC erbjuder hembesök till alla nyblivna föräldrar, ger stöd samt råd till barnfamiljer. Informerar om mat, barnsäkerhet, barns utveckling och fostran. Telefonrådgivning, Vaccinerar barn. Erbjuder föräldragrupper med babymassage.Har hälsokontroller tillsammans med Barnspecialist. Har ett tätt samarbe med vårdcentralen samt, skola barnomsorg, mödravården, barmedicin, psykolog, logoped.

Bergmansgatan 5, 431 30, Mölndal - visa på karta