Läkargruppen Mölndalsbro, Mölndal

Om Läkargruppen Mölndalsbro, Mölndal

Läkargruppen Mölndalsbro är en väletablerad, privatdriven läkarmottagning i Mölndals Centrum sedan 30 år. Mottagningen bedriver öppen sjukvårdsverksamhet och har avtal med Västra Götalandsregionen.

Vi har mycket god läkar- och personalkontinuitet. Aktiv samverkan med närliggande sjukvårdsenheter, sjukgymnaster, försäkringskassa och arbetsförmedlingen.

Våra mottagningar;
Distriktsläkarmottagning (planerade och tidsbokade akutbesök).
Öron-näsa-hals mottagning (Efter kontakt med mottagningen eller via remiss).
Ortopedmottagning (4 dgr/v. Efter kontakt med mottagningen eller via remiss).
Distriktssköterskemottagning (planerade och akuta besök).
Astma - KOL - och allergimottagning.
Diabetesmottagning.
Hypertonimottagning.
BVC.
Samtalsmottagning med psykolog.
Förebyggande hälsovård, vikt, kost, motion, rökavväjning.

Lista dig hos Läkargruppen Mölndalsbro, Mölndal

Nygatan 1, 431 31, Mölndal - visa på karta