Audionommottagning Mölndal, Mölndal

Om Audionommottagning Mölndal, Mölndal

Audionommottagning Mölndal erbjuder diagnostisering/habilitering/rehabilitering för personer med hörselskada/dövhet/dövblindhet i alla åldrar i syfte att öka delaktigheten i samhället och att ge ett så meningsfullt liv som möjligt.

Texttelefon 031 - 343 13 58
Göteborgsvägen 31, 431 80, Mölndal, A-Huset, plan 3 - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 16:00 Tidsbokade besök
  • Fredag 10:00 - 15:00 Tidsbokade besök

Audionommottagning Mölndal, Mölndal

13:45 - 11 jan, 2019 skrev:

Hörapparaten gick sönder, ringde under morgonen och fick en tid två timmar senare! Båda apparaterna fixades och justerades plus att jag fick ett hjälpmedel för att höra bättre framför teven. Funkar perfekt! Allt proffsigt o snabbt, tack ”Mette”.

12:04 - 01 apr, 2017 skrev:

Tack för hjälp....