Vårdcentral Smedjebacken

Om Vårdcentral Smedjebacken

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa. Här träffar du allmänläkare och distriktssköterskor som är specialister på att utreda och behandla våra vanligaste sjukdomar.

Om du blir sjuk när vårdcentralen är stängd ska du i första hand kontakta Sjukvårdsrådgivningen på telefonnummer 1177 för vägledning.

Lista dig hos Vårdcentral Smedjebacken

Bergslagsvägen 11, Smedjebacken - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentral Smedjebacken

10:48 - 11 jul, 2017 skrev:

Underbart bemötande av all personal.

16:13 - 31 dec, 2014 skrev:

Gott Nytt År!
NI är toppen!

19:11 - 06 mar, 2014 skrev:

Tack för bra service o bemötande !