Barncentrum Solna BUMM

Om Barncentrum Solna BUMM

Barncentrum Solna BUMM, barn- och ungdomsmedicinsk mottagning som arbetar på uppdrag av Region Stockholm. Besöken är kostnadsfria och ni behöver ingen remiss för att komma till oss.
Vi är ett team av specialister (barnspecialister, barnneurolog, barnendokrinolog, klinisk genetiker, barnsjuksköterskor, legitimerade psykologer) med mångårig erfarenhet inom barn- och ungdomsmedicin.
Vi tar emot barn från 0 upp till 18 år för bedömningar, behandlingar och utredningar. Vi erbjuder även akuta tider, som bokas samma dag. Dessa är avsedda för barn under ett år.
På Barncentrum Solna har vi även avtal för att bedriva ADHD- utredningar och psykisk ohälsa.

Hotellgatan 3,Plan 4,SOLNA - visa på karta
  • Onsdag - Fredag 08:15 - 12:00
Medicin, barn och ungdom

Barncentrum Solna BUMM

00:19 - 17 jul, 2020 skrev:

As a parent of a 5 year old child who has been checked regularly by Dr Nayla Esteitie, would like to appreciate especially Dr Nayla. She is very expert and experienced in her job and really knows what she is doing. Great thanks to her

16:19 - 02 jul, 2020 skrev:

BUMM Solna är en super modern vårdgivare som sätter patientens behov i fokus och med mycket professionellt och fint bemötande och som har topp klass läkare med otroligt stor kunskap. Efter många år och besök hos läkare på olika instanser och specialister men på BUMM Solna fick vi äntligen hjälp och svar på många svåra frågor som ingen annan kunde. Är från djupet av mitt hjärta förevigat tacksam! Ni är helt fantastiska och otroligt kunniga. Tar inte min son någon annanstans.

11:06 - 10 maj, 2020 skrev:

SUPERBRA!! Det enda är att dom är väldigt svåra att nå via telefon då man inte kan ringa för att bara få rådgivning. Vi har ringt i flera dagar men bara fått höra ”det finns inga tider just nu, försök igen imorgon.” Det borde finnas så man kan ringa för att få rådgiving eller få prata med sin läkare.

3,8

15:10 - 19 dec, 2019 skrev:

Ni är fantastiska! Sakliga, trevliga och professionella. Tar inte mina barn någon annanstans.

09:21 - 24 sep, 2018 skrev:

Toppen!

18:22 - 31 aug, 2018

1,8

16:11 - 19 jun, 2018 skrev:

Jag är djupt tacksamt att Solna BUMM finns och jag har hittat de två år sen! Sen dess har mina barn bara varit hos de. Vi är jättenöjda men vården och bemötande som mina barn får. Kan inte säga det tillräckligt, tack för allt!

21:52 - 31 maj, 2018

22:05 - 21 feb, 2018 skrev:

Träffat många läkare men ingen som Dr Nayla. Hon gör sitt jobb helhjärtat. Läkare med massa kunskap där man får svar på sina frågor. Bemötande som lugnar både mig som förälder och barn. Uppskattar även de som sitter i receptionen som gör allt effektivt.

00:04 - 05 feb, 2018 skrev:

Utan er hjälp hade vi aldrig fått reda på att vår dotter hade kikhosta. Ni var dom första av alla ställen vi har varit på som tog oss på allvar. Är från djupet av våra hjärtan er förevigat tacksam! Ni är väldigt kunniga,trevliga!
Rekommendera er till alla våra vänner, just för att ni är så proffsiga och engagerade!

10:06 - 26 jan, 2018 skrev:

Fantastisk mottagning, super duktiga läkare, sjuksköterskor och personal på plats. Är så nöjd och glad att min son får så bra vård hos er och kommer aldrig gå till någon vårdcentral eller mottagning än Barncentrum Solna.
Tack för all hjälp!

19:40 - 08 nov, 2017 skrev:

Min son Hugo fick den vården han behövde efter vi entligen träffat Dr Naila på Solna Bumm. Innan dess var det många besök på vårdcentralen och många antibiotikbehandlingar. Jag vill inte ens tänka på hur min son ska må om vi inte träffat Dr Naila och hennes underbara medarbetare. Så tacksamt att ni finns!

14:16 - 09 jun, 2017 skrev:

Dr Nayla Esteitie är den mest pålästa och engagerade barnläkare vi har träffat. Hon gör ett enastående jobb och brinner för varenda unge. Tack vare henne har ett av våra barn fått all den vård han förtjänar.

19:24 - 14 maj, 2017 skrev:

Min sons specialist Nayla Esteitie är enastående expert och mästare i hennes arbete.
Vi är väldigt glada och glada att hon är Beny's Dr. Sedan den tid vi har känt henne, oroar vi oss inte längre för Beny. Hon känner hennes jobb bra.
Vi uppskattar henne så mycket.
M.V.H

15:28 - 04 apr, 2017

08:51 - 02 dec, 2016 skrev:

Bästa barnläkarmottagningen jag har varit på. Är så nöjd kommer aldrig mer gå till vårdcentraler.

Mamma till Saga.

12:37 - 23 nov, 2016 skrev:

Det bästa för barn

19:36 - 28 sep, 2016 skrev:

Jag är jätte nöjd mer! Ni är fantastiska på alla sätt. Ni ser hela patienten. Så glad att vi hamnade hos er. Tack!

19:27 - 19 jun, 2016 skrev:

Så tacksam att den här mottagningen finns. Kan inte känna mig tryggare som förälder. Ni är bäst. Aldrig mer Vårdcentral!

Mamma till Anton

18:56 - 27 apr, 2016 skrev:

Rena fräscha lokaler samt ett positivt och glatt bemötande av all personal!
Mycket nöjd!

16:21 - 15 mar, 2016 skrev:

Professionell och personlig barnläkarmottagning. Mycket fin, ljus och ren läkarmottagning.
Denna mottagning särskiljer sig från resten inom Landstinget...

Barnläkaren Nayla Esteitie (tror det stavas så) är en extraordinär person och mycket kunnig läkare!