• 010 - 888 54 07

Solna Torg 19, Våning 5, Solna - Visa på karta

4,6

Logo Audika Solna

Om Audika Solna

Välkommen till Audika i Solna!

Vi är experter på hörsel. Hos oss arbetar legitimerade audionomer med målet att du ska höra så bra som möjligt. Audika Solna ligger på Solna Torg 19 mitt i Solna centrum på våning 5 av kontorshotellet. Ta hiss nummer 19 i huset. Vi är lätta att nå med tunnelbana till Solna Centrum och sedan en minuts promenad till centrumet.

Vad kan vi hjälpa dig med?

Audika i Solna erbjuder hörselundersökningar samt utprovning och service av hörapparater och andra hörselhjälpmedel. Du som behöver höra bra på jobbet kan även få hjälp med arbetsplatsanpassningar och formgjutna hörselskydd.

Vi arbetar på uppdrag av Region Stockholm med utprovning av hörapparater vid så kallad primär hörselrehabilitering. Du behöver ingen remiss för att komma till oss och hörselundersökningen är kostnadsfri.

Primär hörselrehabilitering är en del av ”Vårdval hörsel” som innebär att landstinget ger privata kliniker i uppdrag att utföra hörselvård. I Stockholm finns även ”Fritt val” som innebär att du kan välja att prova ut hörselhjälpmedel ur Audikas privata sortiment och använda en så kallad hörselcheck (rekvisition) för delar av kostnaden.

Om Audika

Prova i lugn och ro

Oavsett om du lånar hörapparat från Region Stockholm eller köper hörapparat ur Audikas privata sortiment får du 30 dagars provperiod så att du har tid att prova och vänja dig vid hjälpmedlen. Dessutom har du 3 års reklamationsrätt.

Kontakta oss gärna om du har några frågor!

Informationen uppdaterades 07 mars 2019 av Vården.se

Behandlingar hos Audika Solna

Hörseltest hos Audika Solna

Första steget till en bättre hörsel är en hörselundersökning hos en av våra legitimerade audionomer. Besöket är kostnadsfritt och du behöver...

Hörapparater hos Audika Solna

Audika Solna erbjuder utprovning och anpassning av hörapparater. Vad är en hörapparat? En hörapparat är ett diskret hjälpmedel som för...

Batterier till hörapparater hos Audika Solna

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika i Solna kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa batteri...

Karta - Solna Torg 19, Våning 5, Solna

08:24 - 25 jun, 2019 skrev:

Snabbast, effektivaste

08:23 - 25 jun, 2019

15:37 - 14 jun, 2019 skrev:

Audionomen fru Fereshten är extrem professionellt. Förutom hennes stor kundskap är hon både pädagogisk och väldig vänlig.

08:53 - 05 jun, 2019 skrev:

Jag är jättenöjd med all hjälp jag fått.

10:49 - 22 maj, 2019

13:48 - 17 maj, 2019 skrev:

Utmärkt service, bra mottagning, bra läge i Solna C.

4,2

13:46 - 17 maj, 2019 skrev: