Centralvägen 17, Solna

Fertilitetsutredning

Ofrivillig barnlöshet

Medicinsk abort

Distansstimulering

Gynekolog Eva Svanborg är specialistutbildad kirurg, och har varit verksam sedan 1996.

Vid akuta besvär erbjuder mottagningen tid samma dag eller dagen därpå.

Utredning och behandling hos gynekolog i Solna

• Graviditetsbestämning med ultraljud
  • Missfall
  • Cellförändringar
  • Distansstimuleringar
  • Medicinsk abort

Gynmottagningen arbetar mycket med fertilitetsutredningar till enskilda och par som är ofrivilligt barnlösa. Ni kan få hjälp med utredning, distansstimuleringar samt provtagning inför fertilitetsbehandling utomlands.

Boka tid online eller på telefon

Det går bra att boka en tid direkt online genom att trycka på knappen Boka här, eller genom att ringa till mottagningen. Alla tider läggs inte ut i bokningssystemet, så hittar du ingen tid som passar där kan du alltid kontakta mottagningen på telefon!

Gynmottagning Eva Svanborg är ansluten till Stockholms läns landsting och landstingets patientavgifter gäller här.

Besök gärna Svanborgs Estetik som ligger i samma lokaler.

Varmt välkommen till Gynmottagning Eva Svanborg i Solna!

Informationen uppdaterades 15:40 - 26 mar, 2024

Eva Svanborg

Sara Ekecrantz

16 feb, 2024

Lättillgänglig, fräsch och modern mottagnings. Eva kändes mycket kompetent och behaglig. Bra på att förklara. Hit rekommenderar jag alla kvinnor att gå. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

16 okt, 2023

Bokade tid hos Eva för spiralinsättning, vilket proffs. Allt gick supersmidigt och jag blev väl omhändertagen. Otroligt snäll och hjälpsam receptionist var plus i kanten!

7 okt, 2023

Eva Svanborg finns alltid till hands. Det har varit några tillfällen då jag varit väldigt orolig. Då har jag snabbt fått en tid och blivit väl omhändertagen. Jag har kunnat lämna mottagningen lugn och trygg.

5 okt, 2023

Eva Svanborg har varit min gynekolog i flera år. Jag känner mig trygg och väl omhändertagen. Även flera väninnor är väldigt nöjda. När jag har varit orolig har jag fått komma snabbt, vilket har varit ovärderligt.

3 okt, 2023

Otroligt missnöjd! Besöket gick bra och fick ta prover i närliggande VC och invänta provsvar som skulle komma under kommande vecka.. Gynekologen hörde inte va sig på hela veckan angående mina provsvar och fick ringa in själv till de. I telefonen svara en jätte otrevlig kvinna som inte är Gynekologen, hon ber om mitt persnr och säger "De ser okej ut".. Men det är INTE hon som ska ge mina provsvar!!! Otroligt oproffessionellt och otryggt! Man känner sig oseröst behandlad och hade velat prata med gynekologen ang mina prover, inte koordinator!

Akuttider vid överenskommelse