Vårdcentralen Skurup

Vårdcentralen Skurup

, Skurup

Lillgatan 3, Skurup, 27435 Skurup

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare. Med 1177 direkt kan du söka vård digitalt hos oss på vårdcentralen. Du får en bedömning av dina symtom och kan sedan välja att chatta med vårdpersonal.

Informationen uppdaterades 16:20 - 16 nov, 2023

15 mar, 2023

Tycker personalen är trevlig och lösningsorienterad

6 okt, 2022

Har alltid fått den hjälp jag behövt här. Skulle aldrig välja en annan vårdcentral!

5 nov, 2021

Ber om ursäkt om betyget ser dåligt ut, kan tyvärr inte kommentera rubrikerna för jag har ännu inte besökt er. Men för att lämna omdöme var man tvungen att tycka till om varje rubrik och det kunde jag ju inte. Som döv är det inte möjligt att komma i kontakt med vårdcentralen Skurup. Hade ni haft en telefonsvarare kunde jag ringt upp via bildtelefoniförmedlingen och lämnat ett meddelande om hur man kontaktar mig, men att bara kunna knappa in mitt nummer fungerar inte eftersom en bildtelefon har en sip-adress, som ser ut som en e-postadress.

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Skurup har fått i Nationella Patientenkäten.

Inkontinensmottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Dietistverksamhet, Idrottsmedicin, Vårdcentral (BT), Hypertonimottagning, primärvård, Diabetologi, Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Kuratorsverksamhet, Vaccination mot covid-19, Primärvårdsrehabilitering, Flyktingmedicin