Läkarmottagningen Husläkarna Falkenberg, Falkenberg

Om Läkarmottagningen Husläkarna Falkenberg, Falkenberg

Välkommen till vår drop-in alla vardagar!

Hit kan du komma med lättare akuta besvär utan tidsbokning. Här kan vi hjälpa dig med åkommor som infektioner i luftvägarna, akuta öronbesvär, halsont, urinvägsinfektioner, akuta sårskador eller allergiska reaktioner (ej utredning).

Psykisk ohälsa samt andra tillstånd som kräver längre utredning och undersökning hänvisar vi till vår tidsbokade mottagning. Detsamma gäller för förlängning av pågående sjukskrivning eller receptförnyelse.

När behöver jag boka tid?

Vänligen boka tid för besvär du haft i mer än 2 veckor, besvär som kan behöva utredning, t.ex. huvudvärk, magbesvär, yrsel, allergi m.m. samt ärenden som gäller receptförnyelse, sjukskrivning och andra intyg. Då har vi möjlighet att boka in en längre tid för ditt besök.

Skreavägen 15 - visa på karta
Drop-in