Capio Familjeläkarna Falkenberg, Falkenberg

Om Capio Familjeläkarna Falkenberg, Falkenberg

Familjeläkarnas ambition är att du som patient ska uppnå god hälsa och hög livskvalitet. När du behöver oss finns vi nära dig med våra mottagningar på Söderbro, Skrea och Glommen. Vi strävar efter hög tillgänglighet, korta väntetider och kontinuitet. Vi vill skapa långsiktiga relationer och erbjuda en god och trygg vård. Hos oss ska du alltid känna dig välkommen!

Lättakut med drop-in på Söderbro.

Här tar vi hand om dig med lättare akuta besvär.

Öppettider: Drop-in alla helgfria vardagar kl 8:00 - 16:30

På lättakuten kan du bl a få hjälp med:

Akuta sårskador - Urinvägsinfektion - Akuta öronbesvär/ögonbesvär - Akut allergi.

Lista dig hos Capio Familjeläkarna Falkenberg, Falkenberg

Nygatan 64, Falkenberg - visa på karta