Gynekologisk mottagning NÄL, Trollhättan

Gynekologisk mottagning NÄL

, Trollhättan

Lärketorpsvägen 20, 461 73, Trollhättan, 46173 Trollhättan

Telefonrådgivning.Planerade och akuta mottagningbesök.Polikliniska operationer.Operationsplaneringsverksamhet.

Informationen uppdaterades 06:53 - 27 feb, 2024

17 dec, 2019

Jag fick en akuttid för att undersöka mitt tredje missfall, en upplevelse som är mycket känslig och sorglig för de flesta. Det var en läkare som ledde undersökningen övervakad av en gynekolog. Läkaren ville väl, men hade inte kunskaper om missfall och kunde inte ge raka besked. Det hela kändes taffligt och oproffsigt. Jag kan tycka att det är okej att sätta in en läkare utan erfarenhet (med övervakning) på en rutinundersökning, men i ett sådant här känsligt läge hade det varit bättre om gynekologen ledde undersökningen.

13 feb, 2018

Har försökt att ringa flera dagar och olika tider. Kommer aldrig fram till telefonrådgivning. ” kan inte ha fler i kö” säger en röst. Så dålig tillgänglighet!!!

22 jan, 2018

Omöjligt att få en tid eller att komma fram i telefonen till er. Väldigt tråkigt, då man faktiskt behöver den vården så otroligt mycket. Hoppas ni förbättrar tillgängligheten.

28 mar, 2017

Väldigt trevligt bemötande.Träffade DR.Eva Blank hon va så bra ock gjorde mej så att jag mådde så bra .Va så noga med undersökningen.Va så glad ock lugn när jag gick.Många roser till henne.🌹🌹🌹🙏Tack Tack.

28 mar, 2017

Måndag - Tisdag:13:00 - 15:00