Diabetesmottagning NÄL, Trollhättan

Om Diabetesmottagning NÄL, Trollhättan

Diabetesmottagning NÄL
Vi behandlar i huvudsak typ 1-diabetes men även insulinbehandlade typ 2-diabetes med behandlingssvårigheter. Vi arbetar i team med diabetesansvarig läkare, sjuksköterska, dietist, fotvårdsspecialist och undersköterska.
Medicinsk kontroll vid graviditeter handas av diabetesmottagningen i ett samarbete med specialistmödravården.

Lärketorpsvägen 20, 461 73, Trollhättan, Målpunkt D, Plan 3 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 09:15 - 11:15 Diabetesmott N