Gynekologisk mottagning Norra Älvsborgs Länssjukhus, Trollhättan

Om Gynekologisk mottagning Norra Älvsborgs Länssjukhus, Trollhättan

Telefonrådgivning.Planerade och akuta mottagningbesök.Polikliniska operationer.Operationsplaneringsverksamhet.

Lärketorpsvägen 20, 461 73, Trollhättan, Målpunkt E plan 3 - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 13:00 - 15:00

Gynekologisk mottagning Norra Älvsborgs Länssjukhus, Trollhättan

3,4

10:00 - 13 feb, 2018 skrev:

Har försökt att ringa flera dagar och olika tider. Kommer aldrig fram till telefonrådgivning. ” kan inte ha fler i kö” säger en röst. Så dålig tillgänglighet!!!

1,0

13:54 - 22 jan, 2018 skrev:

Omöjligt att få en tid eller att komma fram i telefonen till er. Väldigt tråkigt, då man faktiskt behöver den vården så otroligt mycket. Hoppas ni förbättrar tillgängligheten.

2,0

19:43 - 28 mar, 2017 skrev:

Väldigt trevligt bemötande.Träffade DR.Eva Blank hon va så bra ock gjorde mej så att jag mådde så bra .Va så noga med undersökningen.Va så glad ock lugn när jag gick.Många roser till henne.🌹🌹🌹🙏Tack Tack.

19:42 - 28 mar, 2017 skrev:

18:58 - 28 mar, 2017 skrev:

Väldigt trevligt bemötande Gynläkaren Eva Blank Jag känner mej väldigt glad att träffa en så fin Läkare.Hon gjorde mej så att jag mår bra av hennes svar.🌹🌹🌹.🙏

15:13 - 11 nov, 2016 skrev:

Professnellt bemötande!

10:40 - 27 okt, 2016 skrev:

Totalt omöjliga att få tag på per telefon

1,0