Stay Active Sjukgymnastik Jesper Olsson, Trollhättan

Om Stay Active Sjukgymnastik Jesper Olsson, Trollhättan

Bedriver sjukgymnastisk verksamhet med specialinriktning idrottsmedicin, akupunktur och ortopedisk medicin. Rehabträningen bedrivs på Arena Älvhögsborg med tillgång till avancerad och modern träningsutrustning. Sjukgymnaster kopplade till Stay Active Sjukgymnastik genomgår löpande vidareutbildning inom specialområden för att bibehålla hög kvalitet. Många elitidrottare väljer att komma till Stay Active Sjukgymnastik vilket är ett kvitto på att kvaliten är hög. Välkommen att boka tid för bedömning och behandling på telefon 0520-145 20

Nohabgatan 20, 461 53, Trollhättan - visa på karta