Skinnskatteberg Barnavårdscentral

Om Skinnskatteberg Barnavårdscentral

Välkommen till Skinnskatteberg Barnavårdscentral
Vi är ett team som består av Distriktssköterskor, Läkare och Mödra/barnhälsovårds psykolog.
Vi ger råd och stöd till dig som är förälder med barn i åldern 0-6 år. Du är välkommen att vända dig till oss med alla frågor du har om ditt barns hälsa och ditt föräldraskap. Här kan du få stöd och vägledning i din föräldraroll och samtala om ditt barns behov och utveckling. Du får också stöd och information om amning, mat och matvanor, sömn, sjukdomar, barnsäkerhet och vaccinationer.

Distriktssköterska Eva Stenberg :021-17 66 44
Distriktssköterska Sofia Enbom: 021-17 66 44