Arbetsterapiteamet Vårdcentralen Skiftinge Eskilstuna, Eskilstuna

Om Arbetsterapiteamet Vårdcentralen Skiftinge Eskilstuna, Eskilstuna

Hjälpmedel: Hjälpmedel provas ut individuellt och är ett personligt lån från primärvården. Hjälpmedlet återlämnas när det ej längre behövs. Arbetsterapeut provar ut hjälpmedel för att underlätta vardagliga aktiviteter.$- För personlig vård$- Vid förflyttning$- I hushållet$- För kommunikation$- För behandling och träning$Verksamhet: Vårt mål är att varje person ska kunna klara sin personliga vård, vardagens aktiviteter och fritid så självständigt som möjligt. Våra åtgärder är inriktade på att träna förmåga, anpassa omgivningen eller lära in nya sätt att utföra dagliga aktiviteter.$Det behövs ingen remiss för att kontakta oss förutom då det gäller behandling av handskador.

Skiftinge Vårdcentral - visa på karta