Distriktssköterskemottagningen Vårdc Skiftinge Eskilstuna, Eskilstuna

Om Distriktssköterskemottagningen Vårdc Skiftinge Eskilstuna, Eskilstuna

Vi distriktssköterskor på Skiftinge VC erbjuder planerade och akuta tider för rådgivning, hälsosamtal, sårvård, blodtryckskontroller, injektioner, vaccinering, stygnborttagning, hudbesvär mm.$ $Vi är ett väl inarbetat team där du kan träffa läkare, astma/KOL-sköterska, sjukgymnast, arbetsterapeut eller tobaksavvänjare utifrån dina behov. Vi utför spirometri för diagnos och fortsatt uppföljning.$ $Vi erbjuder livsstilsinformation vid diabetes, fortsatta diabeteskontroller, uppföljningar och insulininställningar av ett kunnigt och engagerat diabetesteam.

Skiftinge centrum - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet