Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Skiftinge Eskilstuna, Eskilstuna

Om Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Skiftinge Eskilstuna, Eskilstuna

Vi är en av de största vårdcentralerna i Eskilstuna och har funnits sedan 1981. Vi är runt 40 personer som arbetar på vårdcentralen. Vi är stolta över att vår personal har hög kompetens och lång erfarenhet och dessutom är flerspråkig. Vi vill vara tillgängliga och erbjuder bra, pålitlig service och ett gott bemötande.$Hos oss finns distriktsläkarmottagning, distriktssköterskemottagning, arbetsterapi, sjukgymnastik, beteendevetare och barnavårdscentral - men också apotek och familjecentral. Vårdcentralen är välbemannad med för närvarande sex ordinarie distriktsläkare samt ytterligare tre som är under specialistutbildning.$Våra lokaler ligger i norra delen av Eskilstuna, nära bussar och gratis parkering.

Skiftinge centrum - visa på karta
Husläkare / vårdcentral