Audionommottagning Skene, Skene

Om Audionommottagning Skene, Skene

Audionommottagning Skene erbjuder diagnostisering/habilitering/ rehabilitering för personer med hörselskada/dövhet/dövblindhet i alla åldrar i syfte att öka delaktigheten i samhället och att ge ett så meningsfullt liv som möjligt.
Avbokning av tid via SMS: 070-091 8637

Texttelefon 033 - 616 19 40
Varbergsgatan 50, 511 81, Skene, huvudentrén, Vårdcentralen Skene, Skene Lasarett - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Tidsbokade besök
Remiss

Audionommottagning Skene, Skene

4,2

07:23 - 20 sep, 2017 skrev:

Jag anser att 1 timmas telefontid per dag inte är någon bra tillgänglighet.
Kan ni inte ordna en mailfunktion som man kan skicka in en förfrågan när det passar mej, sen kan ni besvara detta när det passar er.

3,8

19:23 - 07 dec, 2016 skrev:

Jag har besökt avdelningen två gånger med ca ett års mellanrum samt ett mellan liggande telefonsamtal. Jag har vi båda tillfällena fått hjälp som överstigit mina förväntningar, jag har fått råd och hjälp, blivit vänligt bemött och fått hjälp på den utsatta tiden. Lasarettet ligger ca 3, 5 mil från hemmet, men det har varit värt att vända sig dit fast SÄS, Borås, ligger närmare.