Reumatologisk mottagning Skellefteå

Skellefteå, Skellefteå

Reumatologi är läran om de reumatiska sjukdomarna och handlar om hur man utreder, diagnostiserar och behandlar patienter med reumatisk sjukdom. Reumatologiska kliniken Västerbotten bedriver verksamhet i Umeå, Lycksele och Skellefteå.

Reumatologens mottagning i Skellefteå har följande verksamhet: Återbesök till läkare, akuta besök till läkare efter tidsbeställning i telefonrådgivning, besök till mottagningens sjuksköterska samt telemedicinmottagning.

Om du önskar komma i kontakt med arbetsterapeut, fotterapeut, kurator, sjukgymnast, dagvårdssjuksköterska och bassängansvarig, kontakta Rehabcentrums reception 0910-77 16 84.

Receptionen har telefontid: Måndag till fredag, klockan 08:00–09:00 samt 12:30–13:30.

För mer information: Se under Vårt utbud

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 91 58
Skellefteå lasarett - visa på karta

Remiss krävs från annan vårdgivare eller via Egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.

Reumatologi, Specialistsjukvård