Erikslids hälsocentral

Skellefteå

Dagtid är det hit du vänder dig med frågor som rör din hälsa. Det gäller för dig som är sjuk, vill ha stöd som förälder eller förändra din livsstil.

Använd gärna våra e-tjänster när du kontaktar oss. När du ringer oss för rådgivning och bedömning får du förslag på en tid då vi ringer upp dig.

Alla landstingets hälsocentraler är godkända av Hälsoval Västerbotten. Hälsovalet innebär att du själv kan välja hälsocentral. Du hittar information om hur du väljer i länken nedan, Så väljer du mottagning.

Har du frågor under kvällar och helger ringer du 1177.

Blir du akut sjuk eller allvarligt skadad ringer du 112.

Lista dig hos Erikslids hälsocentral

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 91 10 Växelnummer 090 - 785 00 00
Annastigen 8 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 16:00 Återuppringning

Allmänmedicin, Arbetsterapeut, Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinens, stödverksamhet, Kuratorsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykolog, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Sjukgymnast, Vaccinationsverksamhet

• 07:51 - 07 jun, 2013 skrev:

Första vårdcentralen vår familj fått ett utmärkt bemötande och den vård vi behövt. (Vi har bott på flera orter i vårt avlånga land.) Tack!

• 11:57 - 27 jun, 2012 skrev:

Har läst en del negativa omdömen och kan inte hålla med. Har alltid blivit bemött vänligt och fått den vård jag behöver. Alltid blivit uppringd när det är sagt och inte behövt vänta alltför länge på läkarbesök och om det skulle dra ut på tiden så har jag fått medd. om det.
    Hälsningar
    Eva