Barnmottagning Skellefteå

Skellefteå, Skellefteå

Barnmottagningen vänder sig till barn mellan 0-18 år. En stor del av mottagningen är planerad verksamhet, det vill säga patienterna kallas till mottagningen via brev eller telefon. Vid mottagningen arbetar läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, medicinska sekreterare, kurator, dietist och allergikonsulent.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 090 - 785 91 54
Skellefteå lasarett - visa på karta

• Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Reception
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:30 Mottagning