Geriatrisk mottagning Skellefteå

Skellefteå, Skellefteå

Ingång via byggnad 130, väster om akutmottagningen.

Verksamhet med specialistmottagning för bedömning och behandling av demenssjukdomar.

Demensteam finns för uppföljning och stöd för patienter med demenssjukdom, även stöd för närstående.

Kontakt oss via våra e-tjänster eller ring Geriatrisk mottagning 090-785 91 22.

Demensteam 0910-77 12 47 eller 0910-77 12 30.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 090 - 785 91 22
Skellefteå lasarett - visa på karta

Remiss krävs från annan vårdgivare eller via Egen vårdbegäran. Mer information finns under länken Remiss och Egen vårdbegäran.

Geriatrik