Psykiatrisk mottagning unga vuxna Skellefteå

Skellefteå, Skellefteå

Specialiserad psykiatri för dig mellan 18 och 25 år.

För det mesta klarar man påfrestningar i livet på egen hand eller med hjälp av föräldrar och vänner. Andra gånger behöver man hjälp av någon utomstående.

Känner du dig osäker är det viktigt att du tar kontakt med oss som är en specialenhet, så kan vi tillsammans komma fram till vilken hjälp du behöver.

Områden vi arbetar med är till exempel sömnproblem, depression, ätstörningar, ångest och självmordstankar.

Vår jourtelefon 0910-77 19 19 är öppen alla dagar kl. 8.00-21.00 (midsommarafton, julafton, nyårsafton kl. 8.00-18.00).

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 93 94
Högströmsgatan 16,Skellefteå - visa på karta

Akutsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, vuxenpsykiatri, Allmänpsykiatri, vuxna, Psykisk hälsa