Psykiatrisk beroendeenhet Skellefteå

Skellefteå, Skellefteå

Vår verksamhet vänder sig till personer med beroendeproblematik, med eller utan psykisk ohälsa. Vi erbjuder behandling via öppenvårdsmottagning, LARO (läkemedelsassisterad rehabilitering vid opiatberoende) samt dubbeldiagnos-team. Här finns även möjlighet till heldygnsvård. Samarbetet med socialtjänst och polis värdesätts.

Vår jourtelefon, 0910-77 19 19 är öppen alla dagar 08.00-21.00. Midsommarafton, julafton och nyårsafton 08.00-18.00.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 93 94