Barn- och ungdomspsykiatrisk mottagning Skellefteå

Skellefteå, Skellefteå

Barn- och ungdomspsykiatri Skellefteå är en specialistmottagning för barn och unga med allvarliga psykiska problem. För att komma till mottagningen behövs remiss från hälsocentralen, barnhälsovården, ungdomshälsan eller skolans elevhälsa.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 93 93
Skellefteå lasarett - visa på karta

Ja

Dietist, Psykiatri, barn och ungdom, Psykiatriker, Ätstörningsvård, barn och ungdom