Barnmorskemottagning primärvård Skellefteå

Skellefteå, Skellefteå

Till Barnmorskemottagningen vänder du dig vid graviditet, för preventivmedelsrådgivning, för att få recept på p-piller, när du fått tid för cellprovskontroll (GCK) eller om du misstänker att du smittats av någon könssjukdom.

Drop-in är korta besök på cirka 10 min och kan till exempel vara:

•Förnyelse av p-piller

•Uttag av spiral

•Graviditetstest

•Test för könssjukdomar

För längre besök som till exempel preventivmedelsrådgivning måste du boka en tid. Du bokar enklast en tid via våra e-tjänster eller via telefon.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 090 - 785 91 43
Skellefteå lasarett - visa på karta

• Tisdag - Torsdag 08:00 - 16:30

Barnmorska, Barnmorskemottagning, Gynekolog, Mödravårdscentral