Vårdcentralen Vilan, Skara

STI-mott
Fotvård

Lista dig hos Vårdcentralen Vilan, Skara

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0511 - 70 01 00 Växelnummer 0511 - 70 01 00
Axvallagatan 3, 532 37, Skara - visa på karta

Allmänmedicin

3,8

• 12:33 - 27 okt, 2016 skrev:

Vänligt bemötande, även vid hård belastning. Kompetent och stabilt förhållningssätt. Lyssnar och ger råd.Jag känner mig trygg med min Vårdcentral.

3,8